الأحد، 30 سبتمبر 2018

حكم القدر الشاعر سيد كامل

حكم القدر
شوفت القدر خلانا اية
من بعد ما كنة حبايب
دلوقتي لية قلبك غدر
رسملي قصر في السماء
وقال خلاص هنعيش هنا
لسة يدوب مكملناش سنة
وفترقنا عن بعضنا
متقولي اية غيرك
ولا أنت أية قلبك حجر
شوفت القدر خلانا أية
حكم القدر
وحياة كل حاجة حلوة
بنتها علشان بحبك
وحياة كل دمعة نزلت
من عينيا
راح تدفع تمنها غالي
وحياة سهر الليالي
لازم تندم علي كل لحظة
بكيت عينيا فيها
والنار اللي قيدتها جوه قلبي
جه الوقت علشان اطفيها
وهقيد النار في قلبك
وأنا بايديا راح اولع فيها
وده كله بسبب كدبك
يا اللي كنت زمان بحبك
خليت قلبي من الجراح انفطر
شوفت القدر خلانا اية
حكم القدر
كنت عايشلك بكل أمانة
وانت عايش على الخيانة
دايماً كنت بتجي عليا
كنت دايماً عملني ليك
هفية
أحلى حاجة فيك
إنك شاطر في الازية
ولأ مرة حسيت بيا
ولأ رحمت دموع عينيا
مع إني كنت من قلبي
بحبك
لكن أنت كنت بتتسالي
بيا
وكأني جرح قلبي عندك
غية
روح الله يجازيك
على اللي أنت عملتة
فيا
يا بقلب زي الحجر
شوفت القدر خلانا أية
أتكلم ساكت ليه
خلاص ملكش مكان في
قلبي
ولأ حتة صغيرة فية
شوفت القدر حكم القدر
حكم القدر
كلمات الشاعر سيد كامل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق