الأحد، 30 سبتمبر 2018

راحت عليك الشاعر سيد كامل

راحت عليك
دي كل كلمة في حبك انت
انا قولتها
وكل لحظة في حضن قلبي
عشتها
لازم تدفع تمنها
ايوة هدتفع تمنها
من جرح قلبك ودموع
عينيك
وبكرة تيجي وازل
فيك
ما انت اللي بعت حبي
وجرحت قلبي بايديك
وبكرة تشهد وتقول صحيح
برافوا عليك
ما انا كنت ليك وبين
ايديك
لكن انت خسرتني
وجرحت قلبي وبعتني
عيشتني سنين عذاب مليانة
خوف
ولما اعتبك واجي احسبك
تقولي كانت ظروف
بكرة تبكي بدموع عينيك
وتقولي خلاص حرام
عليك
ما انا قولتهالك راحت
عليك
عايزني بعد ده كلة ارجع
واحن ليك
لا يا قلبي ده خسارة
فيه
حبي اللي كان ايام زمان كان
بين ايدية
من النهاردة هقول لقلبة
راحت علية
كل ضحكة وانت معايا
ضحكتها
وكل غنوة في حبك انت
سمعتها
وكل لحظة في حضن قلبي
عشتها
وكل حاجة بنتها لازم
اهداها
وهشيلك من حياتي وهدفن
زكرياتي
علشان مفتكرش حبي اللي
ضاع
لازم اسيبك من غير
وداع
وهشوف دموعك ملية
عينيك
وهبيع هواك انا مهما خسرة
فيك
الدرس انا اتعلمتة وحبك من قلبي
انا شيلتة
وهشوف دموعك ايوه دموعك
ملية عينيك
وتجيني تبكي ومهما تشكي مش
هسال فيك
من النهاردة خلاص يا قلبي
انا قولتهالك
ان كنت تقدر تجرحلي
قلبي
ده بكرة يجي واردهالك
ما قولتهالك ده كان زمان
وان عايز ترجع فات الاون
ما انا قولتك
راحت عليك
كلمات الشاعر سيد كامل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق