الأحد، 30 سبتمبر 2018

جاي وبتقولي وداع الشاعر سيد كامل

جاي وبتقولي وداع
خاين وكمان بياع
جاي وبتقولي وداع
يا خسارة حبي ليك
انا مش هندم عليك
ما انت اللي بعت حبي
وكسرت قلبي بايديك
قال عامل فيها بري
وسايبني في جرحي
غريق
يا خسارة القلب اللي
ضاع
خاين وكمان بياع
جاي وبتقولي وداع
يا حب ارحم شويا
مكفاية يا دموع عينيا
ده بروحي حبيتك
وانت بقسوة بتجرح
فيا
خنت القلب اللي حبك
وانا كنت بروحي بحبك
لكن انت يا حب عمري
عمرك ما حسيت بيا
وسيبت الحب ضاع
خاين وكمان بياع
جاي وبتقولي وداع
حسيت بالحب معاك
وكنت فكرك ملاك
اتاريك غدار واناني
بعت حبي وحناني
لكن ده قدري ونصيبي
وانا كنت فكرك حبيبي
وكنت بخاف عليك
لما كان قلبي في ايديك
اتاريك خاين بياع
جاي وبتقولي وداع
يخسارة علي القدر
لية بس قلبك حجر
جرحت القلب اللي حبك
وبكل قسوة دوست علية
ولا فكرت مرة فيا
ما تقولي بس اعملك اية
علشان في يوم ترحمني
يا ابو قلب زي الحجر
بقي بعد الحب ما ضاع
خاين وكمان بياع
جاي وبتقولي وداع
كلمات الشاعر سيد كامل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق