الاثنين، 29 أبريل 2019

ابعد عنى بقلم الشاعر البو.رسعيدى ناصر سيدهم

ابعد عنى
ابعد عنى.                     ابعد عنى انا مالى
ومالك ولاقلبى.            اد.        غرامك
توعدنى وتبعد.            واموت انا ف غرامك
وتسهرنى وتحيرنى.    وابقا اسيرة ف سر
                            جملك
يا حبيبى هواك.               حيرنى بصراحة
خدنى وسهرنى.             وف عيون القلب
                           امرنى  
خلانى اموت ف.            هواك و  بعد  كدة
تتقل وتسبنى                   وتمشى
                  هوانا.  كان    مالى مالك
انا قلبى قلب ملاك.        على الحنية
انا وخداك.  تهجرنى       وتأسا  انا قلبى
هيأسا. وتنسا.               ان انا ملك هواك
اعذورنى انا.                عمرى ما كونت
                         ملاك
الحب معاك علمنى      حاجات امتا
احبك امتا اهواك.        امتا اهجر
واذاى انساك.              وامتا انا قلبى
                        يهواك
ياحبيى انا كان           مالى ومالك
انا قلبى مش.              اد هواك

بقلم الشاعر  البو.رسعيدى      ناصر سيدهم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق