الثلاثاء، 16 أبريل 2019

بحبك قد الدنيا بقلم زغلول الطواب

بحبك قد الدنيا
كلمات الشاعر
زغلول الطواب
حبيبى   يا ضى  عنيا
بحبك حب  قد الدنيا
بس أوعدنى
وخليك فاكر وعدك ليا
إياك يا حبيبي
تيجى عنيك في عنيا
أنا عارف قلبى
ضعيف بيحن ف ثانيه
أدينى بعترفلك بضعفى
لأنى عارف نفسى
سحر عنيك 
هياخدنى  لآخر  الدنيا
نظرة عنيك قويه
أنا مش  قدها  يا  عنيا
ولا هقدر على رموشها
دي متكحله وطبيعيه
إياك تقولى بحبك
كده وش في وش
لا يا حبيبي أنا مقدرش
هيدوب قلبى في ثانيه
إياك تزهق من أشواقى
ف الحب بيسبقنى ألحاحي
ولو عشقت
بعشق بإخلاص بكل ما فيا
خليك فاكر وعدك
إياك   في   يوم   تظلمنى
وإياك تفكر تبعد
أنا مقدرش أبداً على بعدك
هجيلك  لو  في آخر الدنيا
إللى  يدوق  طعم  حبك
يحلف  ما  داق  قبلك
طعم للحب  إلا في الجنه
أياك تصحينى من أحلامى
وتتدلل وتتقل في يوم عليا
مش بقولك أنا مش قدك
ولا  أقدر  أبداً  أصبر  ثانيه
ربنا يكفينا شر الحسود
وما يدخل بنا عزول
ينكد عليك وعليا
ونعيش  كده على طول
كأننا عايشين في الجنه
كلماتي
زغلول الطواب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق