الثلاثاء، 16 أبريل 2019

خليك فاكر بقلم #الشاعر والمؤلف مجدي العجيمي

خليك فاكر
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
.........لكل حب بدايه
...ولكل عاشق حكايه
لكن كل شيء ليه نهايه
.......وكانت نهايتي هي بدايتي
ليه نهيت.كل شيء حلو ما بينا
......بدري بدري كنت اما اشوفك
....روحي تسبني وعليك بتجري
.........انا انتهيت أما نهيت  قصة
الحب الجميله ...دا..الحب جميل
.......زي الدفي في لليلة برد........
...............ليه اختفي
.....يا ورد  علي الاءغصان بيميل
......اساءل حتي. كل عاشق قبلنا
................انا قلبي مذاكر
خليك فاكر أما انت جيت
عشانك دوست علي قلبي
وضحيت فتحت قلبي ليك وليك
حنيت.....ياريت ساعتها ما حنيت
...........طلعت قاسي غدار وناسي
ليه علي قلبي جنيت....................
........كسرت من جواه الشراع
يا حب ضاع في رحلة ضياع
..........بكت العين عشت معاك
.........كنت بستناك كل السنين
جراح راح فين الحنين
.انا المخدوع حصرتني
كسرت فيا كل الضلوع
..الحب فات قلبك.مات
.........وقلبي انا من كام
سنه الموجوع فين الحنان ايام زمان
.كان حبنا مكشوف اتغيرت الوشوش
بس قلبي كان معاك من جوه بشوش
اصل حبي فيك كان اصلي...............
..............اما...حبك انت طلع مغشوش
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،احساس
،،،،،،،،،،،،نزيف
،-،،،،،،،،،،،،،،قلم
------من الاءللم
من روائع وابداع
#الشاعر والمؤلف مجدي العجيمي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق