السبت، 3 مارس 2018

عمري هو عمرك بقلم الشاعر جابر عبد القادر

«عمري هو عمرك»(6)
                « حياتي وعمري فدائكي يا حياتي »
                         «بقلم جابرعبدالقادر »                  ==================================
حبيبي ممكن اقول لك حاجه بس متزعلش مني انت تعرف انا بحبك اكتر من روحي نحن متزوجين من مده كبيره والكلام ده اول مره واحده تقول لزوجها في الزمن ده حبيبي انا عشت احلي ايام  حياتي معاك وعرفت الحب منك علشان كنت اول واحلي واجمل انسان في روحي وقلبي وحياتي انا بحبك وعمري لا انساك ابدا  بس في مشكله بسيطه  وكبيره في نفس الوقت----
==================================
حبيبتي انتي كلامك امر ليس كلام اطلبي اي شيئ وانا انفذ امرك اكلمي وقولي مالك كلامك ده في شيئ وحاسس في مشكله ليس بسيطه انت طلبتي اول مكان تعرفت عليكي وطلبتي اول مشروب معاكي وجلستي في نفس المكان خير يا اجمل حب واحلي قلب واجمل انسانه في عمري كله انتي تعرفي باني
لا اقدر ابعد عنك لحظه ولا  اقدر ابعد عيوني عليكي علشان انتي عيوني وقلبي وروحي اكلمي في حاجه عندك بعد العمر الذي كنت معاكي كاني في الجنه علشان عمرك لا تزعليني ولا تحرميني من شيئ قبل ان اطلب منك شيئ يكون امامي  انتي اجمل زوجه في الكون بحبك اكتر من روحي خير يا حبيبتي---
==================================
اعزرني اطلب منك شيئ اخطر من اي شيئ في الدنيا كله نعم طلبت المكان والمشروب علشان اقولك زي المكان شهد علي حبي وحبك ينتهي الحب ده علشان خلاص انا تعبت من الحب الجميل ده ولو ممكن نكون اصدقاء واحباب ولا تزعل مني وليس في حد في حياتي غيرك --

==================================
لي كده الحب الجميل ينتهي في لحظه رغم ليس في سبب لي عملت انا ايه كنتي معاكي اجمل حب واجمل روح واجمل زوجه لي كده انا تعبت من كلامك لو في سبب اكلمي لي الحب ده يكون سراب والكل كان يتكلم علي الحب ده قرار خطير لازم التفكير في انا قلت امري اه بس ليس في نهايه عمري وروحي لو في حد تاني اكلمي لو خلاص ليس تحبيني زي الاول اكلمي انتي تعرفي حبي ليكي هو الحياه ولا تبعدي عني اكون مع الاموات حرام عليكي --
==================================
حبيبي لا تعذبني بكلامك ده انت لا تعرف حاجه  حبيبي عمري لا انا حياتي خلاص انتهت عمري كله كان معاك وانتهي عمري واجلي معاك كله اسبوعين وحياتي تنتهي مش عاوزك تكون معايه علشان اعرف حبك لي علشان تكمل حياتك التي هي حياتي مع غيري بحبك يا اغلي حب في قلبي وروحي---
==================================
لو انتهي الحب في الوجود يبقي حبك محفور في قلبي انتي الدنيا وبعدك ليس يكون لي حياه تكوني معايه واكون معاكي لا اخر لحظه معاكي يا حبيبتي
   ==================================
                    «بقلم جابر عبدالقادر»
==================================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق