الأحد، 29 أبريل 2018

المشكله مش في الايام بقلم الكاتب / سيد كامل

المشكلة مش في الأيام
المشكلة فيا انا وانت
اوعي تفكر جرحك
نام
لسة بفكر ارضروده
انا امتة
اوعى تفكر ترجع
ليا
ياما هتشوف علي أيدي
ازية
بكره هتنزل دمع
عيناك
زي مآ نزلت دمع
عينيا
كلمة هقولها وللمليون
زي مآ هونت عليك
أنت كمان هتهون
يا اللي هدمت معاك
كل الاحلام
وقلب تقطع ميت حتة
المشكلة مش في الأيام
المشكلة فيا انا وانت
اوعي تفكر جرحك نام
لسة بفكر ارضروده انا
امتة
المشكلة مش فى الأيام
خلاص كل اللي بينا
انتهاء
مآ كل حاجة بتعيش
ولازم تأخذ وقتها
اوعي تفكر فيا وفيك
ولا انا لسة مغرم بيك
والجرح اللي جرح تولي
أقسم بالله لارده انا
ليك
وهشوف دمعك جوة
عينياك وهسيبك ولا هسال
فيك
ياللي قتلت بابديك
غرامي اوعي تقولي
هرده انا امتة
اوعى تفكر ترجع تاني
مآ انت قتلت الغرام
المشكلة مش في الأيام
المشكلة فيا انا وانت
اوعي تفكر جرحك نام
لسة بتتكتك اروضه
انا امتة
المشكلة مش فى الأيام
كلمات الشاعرسيدكامل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق